Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-17, 11:27   #24
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor trumfer ski alt?

Med mindre det er noen jeg kjenner som er i ilden (har et par lokale utøver jeg kjenner innen sporten ungene mine bedriver), så følger jeg ikke mer med på sport enn andre ting som skjer i nyhetsbildet mens jeg er på jobb.

Men det faktum at stortingsrepresentantene faktisk stemte feil i flere saker denne uka, fordi de fulgte med på ski i stedet for hva de skulle stemme, tyder jo på at det er ganske utbredt. Og egentlig litt skremmende når man ser sånn på det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat