Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-19, 09:59   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterjakke til tenåringsgutter

Min fjortenåring hadde vinterjakke fra Cubus. Hva det blir i år vet jeg ikke enda. Han må få bestemme selv, innenfor en gitt prisramme, dersom den fra i fjor er for liten.

17-åringen har en fra Jack and Jones han bor i. Den er så tykk at han mener den er ideell for regnet vi har nå. Den er ikke vanntett. Han vil helst har Parajumper, hørte jeg ham nylig si. Han kunne godt fått en skikkelig skalljakke nå som han er ferdig vokst, men det vil han jo ikke ha.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat