Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-19, 09:04   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt klesmerke - kjønnsnøytrale barneklær

Har dere hørt om dette?
https://www.dn.no/d2/mote/colleen-ch...jas/2-1-688726

Sitat:

Er det for vanskelig å finne helt enkle basisklær for barn uten fjas?

Den norske mammaen oppdaget hvor vanskelig det var å finne klær uten trykk og skrift, glitrende hjerter, puffermer, blondekanter og enhjørninger.

Nå har hun lansert kolleksjonen hvor alt fjaset er borte. Og det er allerede klart at hun ikke er den eneste som har irritert seg over det samme.

Bra idé.

Men jeg er litt skuffet over at nettsida kun er på engelsk, når hun har valgt å kalle merket TØY og sier dette:

Sitat:

Merkenavnet kom opp tidlig i prosessen, og oppsummerer kort og godt hva merket skal være.

– Jeg var opptatt av at det skulle ha en skandinavisk identitet – og jeg er glad for at vi fikk med ø-en, selv om mange mener at det ikke er så lurt hvis du skal satse i utlandet. Jeg trøster meg med at både Nøstebarn og Norrøna har klart seg bra.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat