Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 08:58   #7
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slalåm eller snowboard for uerfarne voksne og barn

Jeg sto på slalomski for første gang som 34-åring etter å ha fått beskjed fra min andre halvdel om at alternativet var å tråkke rundt på langrennsski alene mens resten av familien koste seg i bakken.

Cluet er å ha gode ski - det er mye lettere å lære slalom med skikkelig utstyr fordi du ikke trenger å jobbe så hardt for å få til svingene. (Veldig greit når man egentlig har nok med å holde seg på beina.)

Hjelm er selvsagt obligatorisk.

Har ikke prøvd snowboard, men innbiller meg at det er litt klaustrofobisk at begge beina blir festet til ett brett...!??!?

Et lite kurs er sikkert smart uansett, jeg fikk en fem-minutters opplæring i barnebakken av en kompis før han sendt meg utfor storbakken. Det var bokstavelig talt en bratt læringskurve for Synnemor som liker oppoverbakker bedre enn nedoverbakker uavhenging av om jeg har sko, sykkel eller ski under meg.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat