Tråd: Nintendo Wii
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 13:25   #19
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Er dette det samme som for en god stund siden kom på PS2? Mener jeg har spilt det allerede på PS2, og da blir det kanskje litt kjedelig å spille det igjen på WII?

Det er nok det samme spillet. Det er opprinnelig et GameCube-spill (veldig bra), men det ble gitt ut for Playstation 2 (bra) og PC (dårlig) også. Og nå har det kommet til Wii. Jeg har det til GameCube, og har prøvd det på Playstation, men har faktisk kjøpt det på nytt til Wii likevel, og mener det er verdt det selv om spillet er det samme, fordi kontrollene er helt fantastiske for oss som liker å skyte ting; siktemekanismen er bedre enn noe annet skytespill jeg har prøvd, faktisk bedre enn mus og tastatur, og det er en fryd å spille det. Som GameSpot sa «This is the definitive version of a modern classic and a must-play, even if you've already experienced the unique thrill of Resident Evil 4 on another platform.»

Ben "chainsaw massacre" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat