Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-13, 10:54   #53
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunsten å kutte snusen ...

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg blir litt himmelfallen over at man ikke har respekt whatsoever for folk som røyker og snuser, det er da en liten del av et menneske. Et herlig, morsomt, dyktig, snilt menneske som røyker skal du f.eks ikke ha respekt for?



Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Er du seriøs? Har du mindre respekt for folk som røyker enn de som ikke gjør det?! Og er hun ikke en like superfantastisk assistent fordet? Er hun mindre skikket og flink til å passe på barnet ditt siden hun røyker? Det der kunne du spart deg for.



Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg røyker, men er et veldig bra menneske sånn ellers. (Ikke beskjeden heller, ser du.)
Jeg håper de fleste har respekt for meg av den enkle grunn at jeg er et levende vesen, egentlig.

Og da mista du ALL respekt.
Vips ble du ett SÅ mye dårligere menneske.

Eller vel, nå røyker jo jeg selv, så har vel ikke uttalelsesrett.


Men å miste respekten for ett menneske pga en røyk, syns jeg egentlig sier mer om DEN personen enn om personen som tar seg røyken.

Om folk velger og ha 100% respekt for meg, helt frem til dagen de finner ut at jeg røyker, da mister de all respekt til meg. Vel, dems valg, men jeg er fortsatt den samme personen som før du fant ut at jeg røyka. Jeg er ikke noe dårligere omsorgsperson for de eldre, selv om jeg røyker.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat