Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-13, 11:57   #54
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunsten å kutte snusen ...

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Er du seriøs? Har du mindre respekt for folk som røyker enn de som ikke gjør det?! Og er hun ikke en like superfantastisk assistent fordet? Er hun mindre skikket og flink til å passe på barnet ditt siden hun røyker? Det der kunne du spart deg for.

Jepp, eg er faktisk seriøs. Ho er fremdeles ein super assistent og ikkje mindre skikka til å passe barnet mitt sjølv om ho røyker, men eg har ei litt anna oppfatning av ho som person etter at eg oppdaga at ho røyker.
Eg har veldig vanskelig for å forstå kvifor nokon velger å røyke når vi veit kor farlig det er. No er eg nok litt prega av jobben eg har (forsker på skadevirkningar av blant anna røyking), men eg meiner likevel at 99% av befolkninga må ha fått med seg at røyking dreper og gir kols. Når eg oppdagar at nokon eg trudde eg kjente røyker, tenker eg at det kanskje er litt mindre sirkulasjon i topplokket enn det som var førsteinntrykket. Dersom personen i tillegg er gravid blir eg rett og slett kvalm.

Eg vokste opp med ei mor som røykte 20-30 sigarettar om dagen. Ho har heldigvis klart å slutte no, men ikkje før ho hadde pådratt seg diverse helseproblemer. No er ho heilt einig med meg i at ho var temmelig dum som ikkje slutta tidligare. Ho har antageligvis tapt 10 leveår på grunn av røyken. Ho er heldig om ho lever til ho blir 70 år.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat