Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-17, 17:36   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en skitur i Nordmarka

Vi gikk forsøksvis tjæregrasrunden i dag, men det ble litt amputert da det viste seg at eldstemann ikke var vrang, han var skikkelig sjuk, så han måtte kjøres hjem. ( Jeg burde jo skjønt det, han ER aldri vrang hvis det ikke er noe alvorlig gæli). Og da gikk piffen litt ut av de to minste, så det gikk litt trått oppover. Da var det fint at det er en tur som kan både forlenges og forkortes, så vi tok av ved Hvitstensvann og snudde hjem. Ellers kan den også forlenges via Vensåsseter, der gikk jeg og mannen sist. Da ble turen i dag totalt borti 12 kilometer. Og humøret steg betraktelig straks bakkene var overstått, og det ble en skikkelig superkoselig tur. Og Østernvann er så vakkert!

Uansett, det jeg skulle si var at selv om det var helt vill vest på parkeringsplassen ved Skytterkollen, tok det ikke lang tid før de mange ulike løypene hadde absorbert folk, og vi gikk lange strekk mutt putt alene. Tross DEN vintersøndagen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat