Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 15:06   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Lenge siden nå, men tidligere (Dvs slutten av 1990-tallet/tidlig 2000) var det ganske hyppig.

det rareste var han som sendt bilde av seg selv med bleie (!) som lurte på om jeg ville bytte på han.

En annen (som jeg tror jeg vet hvem var) sendte meg epost på fiktiv epostadresse om alt han hadde planer å gjøre med meg. Om det er han jeg tror der er, så bor han i nabolaget mitt nå - han er gift og har barn - så det ble ordning på han.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat