Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-21, 10:27   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vokse leggene? En voks-novise trenger hjelp!

Jeg er visst også et unntak. Det fungerer dårlig for meg også. Jeg har hår nok, men de sitter så fast at etter å ha gått over tre ganger på noen områder var det hår igjen og huden var illrød og opphovnet/delvis avrevet. Så det var, ikke uventet kanskje, kjempevondt og så måtte jeg barbere allikevel.

Alle hår sitter som støpt hos meg, så da en hudpleier ville fjerne noen hår på haka med voks, endte jeg med blåmerker så digre at jeg måtte forklare til alle jeg møtte hva som hadde skjedd ellers hadde de vel tenkt sitt om mannen min og forholdene hjemme, for jeg så rett og slett ut som om jeg var banket opp.

Jeg ville prøvde med noen enkle strips og sett om det var noe for deg eller om du også er et unntak. Jeg er ikke sikker på at de er så sjeldne heller, unntakene altså.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat