Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-16, 22:52   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har luftfrityr?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Følger spent

Ønsker jeg meg en sånn når jeg ønske meg "skikkelig frityrkokte pommes frites uten all den oljen som jeg må gjøre av etterpå"? Har svigermor med oljefrityr som lager vesentlig bedre pommes frites enn jeg får i ovn eller micro, men det er nå en sånn greie som hun tar med ut pga osen, også er det den oljen.... jeg kunne tenkt meg noe litt mer.... renslig?

Jeg kunne tenke meg noe mindre fetende. Vet at luftfrityren lager mat på brøkdelen av olje som man bruker i vanlig frityr. Og jeg er ikke noe glad i ferdigmat/halv/hel -fabrikata heller, så hadde vært fint å kunne lage selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat