Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 09:42   #53
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg synes ikke dette er en situasjon der man kan sammenligne. Det Giske har gjort er en sak og hva HT gjorde en annen. Jeg synes det Giske gjorde er mye verre, men HT burde spart seg akkurat den der. Jeg synes ikke hun bør "straffes" på noen måte. Det har jo ingenting med hvorvidt hun er kvinne eller mann å gjøre?

Det er klart det har noe med doble standarder og hva man godtar av feil når rine synes at HT er en falsk miss goody two shoes og blir så forarget over måten hun varsler om overtrampene Giske har gjort at hun heller vil ha Giske!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat