Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-18, 12:13   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Vi kjøper fra unger i nabolaget, inkl. avis på lørdag, men ellers ikke. Jeg liker ikke å ha fremmede rekende på døra, så jeg er i utgangspunktet ikke veldig mottakelig.

En gang har vi latt en alarmselger komme innenfor fordi vi hadde vurdert å skaffe alarm, så han kom på akkurat rett tidspunkt, men han var uhøflig og lite trivelig, så det ble ikke noe salg på ham. Sjefen hans fikk høre det også, så forhåpentligvis oppførte han seg bedre hos andre.

Han som skulle selge oss ny internettløsning og som insisterte på å snakke med mannen min kom heller ikke så langt, ikke lengre enn oppkjørselen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat