Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-18, 11:48   #59
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nå skjønner jeg hvorfor gutten min ikke får salg.
Han har fått seg jobb som dørselger. Og har kun fått et eneste salg av alle de timene han har vandret gatelangs i høst.
Men han synes det er hyggelig, og litt rart, hvor forskjellig folk er når han ringer på.
Haha, jeg hater dørselgere selv og prøvde å snakke han bort fra det men han trenger jobb og det var det eneste han kunne søke på når han kun fortsatt er 16 år.
Han er en positiv kar og synes det fortsatt er gøy.

I dag er han på julebord der så han får jo litt gøy utav jobben sin.

Hvis jeg ansatter unge, så ser jeg alltid i CVn etter a) om de har jobbet i ferier og ved siden av skolen b) evne til å stå i jobben over tid og c) type jobb. Noe imponerer meg mer enn annet, og en slik jobb er gull å kunne vise til. Jobber som krever litt av unge folk imponerer alltid i en tid hvor det å jobbe for lommepenger ofte ikke synes nødvendig... Fast food, renhold, dagligvare, pleie- omsorg, SALG (dør/telefon), avisbud osv. Jeg har prøvd alle selv og vet hva som kreves og hvilke utfordringer du kan stå oppe i.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat