Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-19, 07:35   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lære takt?

Veldig mange fine tips altså. Vi ler litt av at jeg har begynt å spille for å hjelpe egne barn. Så suzukumetoden har jeg faktisk hørt om. Jeg har greit gehør og språkøre. Og jeg tror selv at takten finnes, om jeg bare greier å finne rett bryter og aktivere rette steder i hjernen. Jeg har metronom og kan spille etter den. Klappe takt var ingen dum ide. Jeg kan klappe takt når jeg har noen å ape etter. Men jeg kan ikke klappe takten til musikk jeg hører sånn uten videre nei. Jeg greier også å ape etter når jeg spiller. Men i går var jeg med i (junior) korpset for første gang og var alene på min stemme. Det var veldig gøy, men målet mitt bør jo være å være sånn ca på samme sted i notene som resten

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat