Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 22:19   #40
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Negative tall; leksehjelp trengs

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har nå i det minste gjort en del for å forstå. Men det hjelper lite når lyset går på tre måneder etter prøven, om i det hele tatt. Jeg fikk en 3'er i matte og er veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt sto.

Jeg fikk først bare 2, jeg. Men det gikk adskillig bedre neste gang, etter å virkelig ha lagt seg i selen. Men her i huset blir det nok pappaen som får ta seg av matteoppfølgingen av gutta. Jeg burde kanskje nytte muligheten til å freshe opp litt ved å følge bøkene fra første klasse og videre?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat