Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-19, 19:36   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klarer jeg å strikke lange beinvarmere sjæl?

Regner med at de fleste her inne tror at det umiddelbare svaret er ja, men saken er at jeg ikke har strikket noe annet enn skjerf siden jeg var barn. Jeg er i den ktegorien at jeg kan legge opp masker, kan strikke rett og vrangt, og kan felle av. Jeg får problemer om jeg mister en maske, og jeg sliter med å forstå oppskrifter. Dessuten har jeg en kropp som strengt tatt ikke tåler håndarbeid spesielt godt. Men jeg kunne tenke meg å prøve. Det er liksom noe tilfredsstillende å få til å skape noe på egenhånd.

Jeg tenker noe ala Nøstebarn sine.

Hvor finner jeg oppskrift, og hva slags garn vil dere strikkekyndige anbefale meg?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat