Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 11:13   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du piano?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Håper ikke det er meg du oppfatter som at jeg mener den er enkel? Jeg skriver at jeg fortsatt får den til, uten å øve. Det ligger jo massevis med øving bak, fra ungdomsårene. Det sitter godt i, i motsetning til forrest gump, som jeg aldri får til hvis det er et halvt år siden sist.

det var deg jeg mente ja - jeg strever nemlig veldig med den - men skjønner kommentaren hvis du har øvd mye før. Jeg kan jo fortsatt utenat en hel rekke greier jeg øvde inn for 40 år siden. Hjernen er et morsomt insturment - jeg kan bare sette meg foran pianoet også husker hendene mine hele stykker jeg ikke har spilt på mange mange år.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat