Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 12:47   #102
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Medvirkning til innføring av 14 TONN hasj er også relativt alvorlig. Spesielt når man liksom egentlig er ansatt for å forhindre den slags.

Litt usikker på hva denne kommentaren er rettet mot, men jeg i alle fall er ikke overrasket over strafferammen. Men jeg er som sagt overrasket over flere ting. Synes jo feks det er rart at EJ i følge en rekke vitner ikke har hatt spesielt mye penger. Men skal ikke tvære mer på det - jeg skjønner at man nesten må ha vært der for å ha fått med seg alt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat