Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-20, 14:29   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av politiet i rasistiske tilstelninger

Ja, jeg er enig. Altså, jeg er for ytringsfrihet og alt det der, men syns vel også at politiet kunne beskyttet rasismeparagrafen, ikke bare ytringsfriheten. Spesielt når de driver med krenkefestene sine i folks boligstrøk. Jeg syns ikke barn med annen hudfarge skal måtte behøve å få dette inn i hjemmene sine, det gjør meg ekstremt opprørt.

Og politiet slår jo ned på annen aktivitet som er lovlig, men som forstyrrer privatlivets fred, så hvorfor ikke dette? Hvorfor arresterer de folk som stille og rolig steller seg veien for nynazister som marsjerer fordi det kan oppstå ugreie situasjoner, men de tillater dette? Sian gjør jo dette for å skape ugreie situasjoner. Det er jo ikke en ekte demonstrasjon for eller mot noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat