Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-20, 19:48   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av politiet i rasistiske tilstelninger

Da profetens umma demonstrerte mot Muhammedtegninger og for den islamske stat stilte statsminister Solberg opp i motdemonstrasjon. Hvor er hun nå? Høyreekstreme er jo de som faktisk har utført terror på norsk jord. Jeg syns det er en betydelig skjevhet i hvordan ekstreme uttalelser fra høyreekstreme blir behandlet sammenliknet med ekstreme uttalelser fra muslimer. Jeg syns det er ille at barn som bor på Furuset og Mortensrud har mindre rett på å slippe truende og trakkaserende adferd inn i hjemmene sine, enn voksne rasisters rett til å slenge dritt. Jeg syns på ingen måte at avskyelige uttalelser skal ha særlig rett på beskyttelse. Hvorfor det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat