Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-21, 12:26   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Magasin om klær/mote til unge damer (!)

Ja, altså - med fare for å høres ut som om jeg går helt 1950, så tenkte jeg å sende en pakke til Storesøster som for tiden avtjener førstegangstjenesten. Og i den forbindelse tenkte jeg altså noe med mote og trender, men har null peil på hvilke blader som er til hennes aldersgruppe. Jeg vet at disse jentene finner mye greier på nett, men hadde lyst til å gi henne noe å "holde i".

Storesøster har brukt nesten hele ungdomstiden sin på hest og hestehold, og har aldri vært opptatt av ting til seg selv. Det har vært hest 24/7. Nå er hesten pensjonert og hun kan ta litt mer plass i eget liv. Nå skal hun ta lastebilsertifikat med 25 gutter, og jeg synes jeg aner en økt interesse for å finne sin egen stil.

Bladene kan godt være på engelsk (evt tysk), og jeg kan kjøpe dem på Narvesen eller på nett.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat