Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 12:00   #1
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken farge skal jeg velge på sofaen ?

Vi skal pusse opp blandt annet stuen vår, skal ha ferdigmalte huntonitplater i fargen cafelatte på veggen, og gulvet, Alloc gulv, mulig i eik eller kirsebærfarge (ikke den mørkeste) møblene blir indiamøbler, i brunt, ikke av den mørkeste brunfarge, men så kommer det jeg har problemmer med å velge, farge på sofaen. jeg har hele tiden hatt lyst på svart skinnsofa, men har begynt å få litt sansen for brunt også (har aldri likt det før) vi skal ha en 2+3 seter i den ene enden av stuen, og 2 stk 3 seter reclinere (litt buet) foran tven. den fins i fargene svart og i 2 farget brun. er veldig usikker på om det blir mye brunt hvis jeg velger den i 2 farget brun, siden India møblene også er brune. den 2+3 seteren får jeg ikke i samme brunfarge, men velger jeg svart så blir det i allefall samme farge på begge. får ikke bestemt meg, har dere noen ideer ?

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat