Tråd: Sykkelhjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-17, 10:12   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelhjelp

Man må nesten prøve, er min erfaring. Min eldste fikk ny sykkel i fjor - da hadde hun vokst fra sin 24'', selv om hun nok bare var rundt 1,40 da. Den hadde liten ramme. Mange sykler med den hjulstørrelsen har større ramme og vil nok holde et par år til for et barn på 1,40.

Vi kjøpte (brukt) en voksensykkel med 26'' hjul og XS ramme, og den passer veldig fint. Med litt oppskrudd sete kan jeg også bruke den, noe som iblant er praktisk. Det er naturligvis viktig at den ikke blir for stor, da det fort går utover kontrollen. Jeg har sett flere av Livs venninner kave rundt og velte på åpenbart for store 26''-sykler.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat