Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-20, 11:21   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treretters middag til hageselskap (grilling) - trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det hørtes nydelig ut. Hvilken oppskrift brukte du på paien?

Tok utgangspunkt i denne, fra Trines Matblogg, men i stedet for biter av jordbær brukte jeg ca 300g av svigermors hjemmelagede syltetøy av jordbær og bringebær blandet, som jeg rørte inn i rabarbrabitene i en bolle, sammen med sukker (litt mindre enn i oppskrifta, pga sukker i syltetøyet) og potetmel, og lot stå en stund (av praktiske grunner, men da ble også rabarbraen marinert i syltetøyet). I oppskrifta skal det også være med ingefær, men det droppet jeg.

Lagde heller ikke den kremen i oppskrifta, selv om det sikkert er nydelig. Hadde vaniljekesam og vaniljeis så folk kunne velge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat