Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-20, 16:44   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er lov å innrette seg med i naturen?

Selv om det er unna stier og bebyggelse er det ikke gitt at det ikke er en plass andre ville satt pris på å bruke når de ikke er der.
Jeg bruker Østmarka mye, og det var ikke spesielt hyggelig å komme til «vår» plass når det plutselig var satt opp gapahuk akkurat mellom de trærne jeg pleier å henge hengekøyen min i og de hadde lagd seg toalett noen få meter bortenfor (som på ingen måte var ryddet).

Selv om det ikke var folk der da var stedet ødelagt for oss.

Jeg er opptatt av sporløst ferdsel og trives best i naturen når jeg ikke finner spor etter mennesker. Vi går mye utenom stier og havner titt og ofte på steder hvor det ligger igjen camper. Det er ikke hyggelig, og jeg ville derfor ikke tillatt at mine barn gjorde det.
Jeg ville heller sørget for at de hadde utstyr de kunne bære med seg når de ville ut på tur og lært de godt opp om sporløst ferdsel.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat