Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-20, 21:46   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags tau trenger jeg?

Jeg skal henge opp en stor stokk og et mye mindre stykke drivved på en vegg. Har tenkt å bruke tau og knytte rundt og henge opp.

Hva slags tau trenger jeg? Alt jeg har funnet er for tykt, stivt og umulig å knytte. Jeg vil ha noe pent, for eksempel noe hamp-ish. Altså noe typisk «taufarge». Det må heller ikke være for tynt.

Hva slags type og tykkelse trenger jeg, og hvor selger de dette? Jeg ser at tau er noe som selges overalt, men jeg har altså ikke funnet noe som er både pent nok, mykt nok, lett å knyte, tykt nok og tynt nok på en gang.

Hilsen Kravstor

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat