Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-20, 22:51   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattunge - spørsmål

Det går nok bra. Min var som sagt 8 da jeg fikk den. Og den er trygg, kjærlig og veltilpasset. En skikkelig kosepus som elsker mennesker. Stueren, kommer når den ropes på, prater, vil løftes på, elsker kos og nærhet, og er helt etter boka mht oppførsel for trygge puser som er glad i eieren sin, i følge Google. Det optimale har man jo konkludert med at er 12 uker. Men der betyr ikke at en katt blir ødelagt om man får den før.

Min katt forstår seg forøvrig ikke på intimsoner og insistert på å sitte på fanget mitt når jeg er på do. Før mjauet den til jeg plukket den opp. Nå er den så stor at den hopper opp selv. Og når jeg kommer hjem kommer den springende mot meg og insisterer på å løftes opp for å få kos. Skulle nesten tro det var en hund.

Veldig spent på om den forblir en kosekatt når den blir voksen også.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat