Tråd: 100 i rykte
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 23:51   #266
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg har en god del flere prikker en innlegg, og for å være ærlig så gjør det meg ganske glad og fuzzy og varm on the inside æsse. Det høres litt tullete ut, men ja det gjør meg glad og føles godt å få posetiv tilbakemld, spesielt når det er fra folk hvis mening jeg respekterer.

Jeg driter i prikker ol. når jeg jeg skriver en god diskusjon er hverdt et par tyttebær, men jeg kan ikke ærlig si at jeg driter i prikkene for jeg blir glad og det gir meg noe når jeg får uventet positiv respons på ofte litt kontoversielle ytringer.

Å gå rundt å tenke at folk holder igjenn eller rødprikker i en slags popularitetskonkuranse blir for meg bare forbanna vås og det må da være slitsomt å ha det sånn inni hue sitt.
( jeg har ikke lest hele tråden så om noen tar det personlig :synd: dette siden jeg er lat noe som mitt ynkelige innleggsanntall og fortsatte utestengelse fra det forjettede land m2 bevitner)

era er ikke aktiv   Svar med sitat