Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-15, 15:27   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilfritt sentrum, kan det funke?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Baner er generelt kjipe synes jeg, men ser at det er nødvendig transport. Jeg tenkte ut i fra alternativet å stoppe i sentrum for noen timer for å vandre litt og handle litt og så kjøre videre. Da synes jeg det å lete etter parkering utenfor for så å finne bane er temmelig kjipe greier.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Var den rettet til meg?
Joda, Oslo er ikke noen favorittby, men jeg synes det finnes mye fint innimellom og nok til at jeg ønsker å besøke byen en gang i blant.
Da er det ikke veldig innbydende å måtte lete etter parkering rundt tilfeldige t-banestasjoner, handle seg billetter og ta bane inn. Rett og slett litt mer styr enn det er nå.

Jo, men nå endrer du premissene. Vi snakket om at det ikke er behov for noen shuttle fra nyetablerte parkeringsplasser siden banene er gode nok, vi har alle vært enig i at det må etableres bedre parkeringsmuligheter. Da kan ikke du ta det bort, mene at det er en av grunnene til at bane er kjipt og det derfor ikke egner seg som shuttle og samtidig mene at du er i samme diskusjon.

Jeg syns det er helt greit at man må handle seg billetter, det skulle bare mangle, og har null forståelse for at en egen shuttle skal på noe som helst måte være bedre enn å benytte seg av eksisterende kollektivtransport.

Også tenker jeg at det blir det man gjør det til. Det tar ikke veldig lang tid før ting blir en vane, også for turister som bare er her i ny og ne, og man vet at man må beregne ekstra banetid i stedet for ekstra lete-etter-parkeringsplass-tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat