Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 08:49   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativer til plastposer som søppelposer?

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Hvorfor må du bruke poser?

I Oslo må man bruke poser. Ellers blir det et forferdelig griseri, vi sorterer bare papir.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet at de ikke sorterer matavfall i Oslo, og jeg skjønner ikke hvorfor en by som Oslo ikke er kommet lenger? Her har vi holdt på i 4-5 år eller mer.

Det er helt hull i hodet, og burde vært på plass for lenge siden. Så vidt jeg vet skal det på plass i løpet av året.

I tillegg har jeg fått nyss om et lovforslag som går ut på at all tekstil også skal til gjenvinning etter 2009.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat