Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-14, 11:13   #26
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg jobber med idrettsfantaster. Sånne som klatrer, sykler, løper maraton osv osv. De fnyser litt av det, men det er nok bare fordi de ikke greier å sette seg inn i hvordan det er å være i så råtten form.

Jeg er sånn som klatrer, sykler, løper maraton osv. og det sjokkerer meg at folk fnyser av gåturer. Man skal ikke undervurdere hverdagsaktiviteten, den er superviktig!

Å gå en tur daglig er utrolig mye bedre enn å være inaktiv, som det også er nevnt her er helsegevinsten enorm ved en slik aktivitet hvis alternativet er å ikke gjøre noe fysisk i det hele tatt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat