Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-22, 14:44   #10
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg vet ikke pris i forhold til der dere har tenkt å bo, men vi bodde her for litt siden: https://no.hotels.com/ho179737/?q-ch...1&SYE=3&YGF=14

Helt super beliggenhet, nydelige senger og hyggelig betjening. Veldig god frokost også.

Og for å svare på det du spør om- det er en kort gåtur fra hotell Verdandi til Oslo spektrum. Det er litt lenger fra det hotellet vi bodde på, men fortsatt ikke langt. (og jeg er lat, så når jeg synes det ikke er langt, så sier det litt )

Det hotellet var en del dyrere. Vårt ligger på 4000 for to netter. Jeg så på Coop hotellkupp og fant et veldig billig hotell på Økern. Men det er jo herlig å være midt i suppa også da. Oslo Street Food er notert! Hørtes ut som noe poden vil like!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat