Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-22, 19:18   #17
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det hotellet var en del dyrere. Vårt ligger på 4000 for to netter. Jeg så på Coop hotellkupp og fant et veldig billig hotell på Økern. Men det er jo herlig å være midt i suppa også da. Oslo Street Food er notert! Hørtes ut som noe poden vil like!


Hvis hotellet på Økern er vesentlig billigere enn å bo i byen, og reisekassa ikke er utømmelig, så hadde jeg heller bodd der og brukt de inntjente kronene på mer moro i byen. Økern er en kort t-banetur fra sentrum (men hvor langt er det fra hotellet til t-banestasjonen?) og det går t-baner ofte.

12-åringen ville jeg tatt med ut på badeområdet ytterst på Sørenga, og da går dere også forbi Operaen, Deichmanske og Munch-museet på veien. Oslo street food i Torggata er artig å oppleve.

Hvis været er fint: Ta båten ut til Hovedøya, eller bli med den på en liten rundtur i Oslo-fjorden.

Gå opp Karl Johan til slottet og heng litt, gjerne ved vaktbytte.

For en ung turist er det kanskje gøy å ha vært på Oslo city også? Shopping i storbyen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat