Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 14:45   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Hehe, nei, man tar ikke opp telefonen og ringer, enig i det. Så om man ønsker å mimre litt med gamle venner er facebook "genialt". For min del så sliter jeg nok med å få tid til å treffe de vennene jeg har valgt å holde kontakten med, så jeg kjenner at det er helt ok at jeg ikke har funnet så mange klassevenner på facebook . Som regel var det en grunn til at jeg ikke orket å holde kontakten med folk (og motsatt), for jeg har jo en god del som jeg har holdt kontakten med. De resterende er jeg helt fornøyd med å treffe hvert 10. år når vi har jubileer

Men for alt i verden, hvis man er interessert i det, så er jo facebook kjekt. Men jeg synes det er kraftig oppskrytt. Så kan man kalle det syting eller hva man vil for meg.

Men hei, jeg har min profil jeg, man må jo være der det skjer men jeg har den privat, slik at bare "venner" kan se den.

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg treffer ikke disse menneskene i RL som regel, sier bare "hei" på Facebook og ser litt hvordan det går med dem. Dessuten tar det ingen tid fra mine ekte venner, da dette er noe jeg ikke akkurat sitter med 24 timer i døgnet hehe, og jeg er der som regel på kveldene når jeg uansett skal være hjemme og ikke treffer vennene mine.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat