Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-18, 10:11   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint badested ved innsjø nær Mont Blanc (Frankrike, Italia)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi skal gå noen av etappene rundt Mont Blanc i sommer, tenkte vi (egen tråd om det, kanskje), se en av Tour de France-etappene og så finne et badested. Vi tenkte først kysten av Frankrike eller nord i Italia (vest), men det er ikke noen steder der som frister sånn umiddelbart, og så tenkte jeg på at det kanskje finnes fine badesteder langs innsjøene? Eller blir det veldig innlandsaktig? Noen med erfaringer?

Jeg har virkelig ingen tips, men det hørtes ut som en superfin ferie, og jeg vil gjerne at du forteller mer om etappene rundt Mont Blanc!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat