Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-18, 11:37   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK-serien "En natt"

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg regner med at det var en grunn til at de valgte å løse den på den måten, og det skulle jo ikke være en dokumentar.

Ja, det er garantert noe som har skjedd slik at deler er klippet bort og scener sammen eller noe sånt. Det er ingen big deal, og selve historien syns jeg fortsatt er god, både gjenkjennelig og menneskelig. Men i en serie hvor selve byen spiller en ganske aktiv rolle, så blir det allikevel litt snålt, selv om det krever en viss grad av lokalkunnskap å se det. Det handler ikke om at jeg mener det skal være en "dokumentar", men om man ser på byen som en rolleinnehaver i historien, så er det som om en person skulle byttet hårfarge på ulike tidspunkt gjennom serien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat