Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 16:13   #104
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle bør barna være når man kan reise på ferie i en uke alene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes mange sånne "jeg flyttet på hybel da jeg var 15, og det gikk bra med meg" blir veldig i samme gata som de som fremhever at det gikk bra å sitte på hattehylla i bilen. Det var veldig mange det ikke gikk bra med. Jeg flyttet også på hybel da jeg var 15, og det vil jeg virkelig ikke fremheve som noen utelukkende bra greie og jeg håper mitt eget barn slipper

Det er vitterlig ikke sånn at dersom man venter med å gi ungene ansvar for huset en helg, blir de uansvarlige, umodne og ute av stand til å ta vare på seg selv noengang. Det gjør ingenting om man venter litt lenger med dette enn 15-16.

Poenget er vel at begge deler høyst sannsynlig går helt fint.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat