Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 15:52   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja det er vel ikke fare for at det ikke skal gå bra med ungene, men hvis man synes det er en skrekkelig kjedelig ting å gjøre, så er det jo en god grunn til å la ungene gjøre det selv. Særlig hvis man er den eneste voksne i huset. Desto viktigere at ungene bidrar der de kan, tenker jeg, så blir man ikke nedlesset med unødvendige, gørrkjedelige gjøremål, som strengt tatt burde være ungenes ansvar (i likhet med å rydde rommene sine, legge rene klær inn i skapene sine, ta av bordet etter seg, henge opp jakka og sette på plass skoene når de kommer inn, og en rekke andre ting som store unger greier fint, som i alle fall jeg ikke gidder å gjøre for dem lenger).

Men det blir jo en vurdering, mase og få sure unger på morran, eller bare gjøre det selv. De har allerede ansvar for å legge på plass klær, henge opp jakker, rydde rom osv. I tillegg har den ene ansvar for å rydde ut og inn av oppvaskmaskin, og den andre ansvar for tømming av søppel, så jeg har satt bort noe av det som er kjedelig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat