Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-17, 09:34   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Er på episode 1 nå. Vet ikke om jeg ville ventet så lenge som 18 år når det gjelder ungene, da er de jo _over_ den kritiske fasen som serien tar opp, egentlig. Jeg har jo en datter på 13 og bonusdatter på straks 13. Min datter går på en rolig skole uten noe drama, litt ute på bygda. Gutter er fremdeles æsj, SoMe er det minimalt med, sminke er et fremmedord og tanken på røyk og alkohol er bare Hæææææ enda. Bonusdatter går derimot på storbyskole, har sminket seg i 1-2 år allerede, bruker SoMe MYYYE og virker eldre enn det hun er. Jeg vil først se serien selv, men tror nok hun, og kanskje begge to, hadde hatt godt av å se en slik serie om ikke så altfor lenge.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat