Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-21, 15:56   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg gamer også, når jeg har tid. Det er alt for sjelden.

Som ung bodde jeg i kollektiv hvor alle spilte Guild Wars. Det savner jeg skikkelig, men jeg innser samtidig at livet er helt annerledes nå. Ingen jeg kjenner hadde hatt tid til å drive med det lenger.

Nå spiller jeg i hovedsak spill der jeg kan repetere. F.eks. City Skylines, der jeg starter med den samme tomta, bygger ut på samme måte, holder på til jeg synes det blir for stort, og begynner på nytt. Det er sjelden noen store forandringer.

Har veldig lyst til å spille Assassin's Creed Valhalla, men da må inndra tiåringens Xbox.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat