Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 20:39   #24
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dette er vanskelig. På den ene siden har jeg jo bare lyst til å si fillerist denne dustefaren og la ungene leke med det de vil, men på den andre siden så vil jeg jo gjerne vite at barnehager respekterer foreldrenes ønsker for barna så langt det lar seg gjøre. Han ber jo ikke om noe ulovlig denne faren, bare noe idiotisk og det kan jo være et slags overtramp å ikke prøve i det minste på å etterkomme ønskene hans.

Men hva gjør man om barnet selv virkelig liker og leke med dukkevogn i den forstand en toåring leker med dukker (går rundt og triller på vognen) og har en tendens til å kaste seg over alle barna for så å kysse de? Forteller man gutten at dette er fyfy for å imøtekomme faren? Barnets mor har tatt på seg "skylden" for at gutten hennes er så glad i å kysse de andre barna midt på truten. Hun gjør det veldig ofte på sin egen sønn.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat