Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-16, 22:09   #97
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Javel. Jeg mener man fint jan referere til faktum, som er at det ER mange muligheter der man blir spurt konkret om tema og at fylkesmannen har sett på absolutt alt som finnes av dokumentasjon. Når de ikke finner noe (attpåtil i en sak der forelder synes flink til å si fra om ting som ikke fungerer), så synes jeg ikke voksne folk kan sitte på nett å omtale barn som "mobbere".

Jeg synes man kan mene ganske mye, tatt i betraktning at mor synes det er flott at flest mulig skal kjenne hennes side og har gått høyt ut.

Hvis man har et barn som mobbes, ikke forteller det til skolen, så kan man ikke i mange år etterpå klage høyt på at skolen ikke gjorde noe? Dvs, det kan man selvsagt. Men det ville jo vært lurt å informert skolen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat