Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-18, 14:38   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.909
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriebolig i USA - VRBO eller Airbnb?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sommeren for noen år siden så fløy vi til NY, tok toget til Washington og når vi forlot Washington så plukket vi opp en leiebil. Vi avsluttet ferien med en uke i Orlando. Total ferielengde var 4 (magiske ) uker.

Vi synes ikke det var for langt å kjøre, men vi kjente at vi godt kunne vært lenger i Orlando. Men da hadde vi jo ikke opplevd alt det andre morsomme. Å se hvordan både folk og landskap forandret seg på vår vei sørover var innmari stas.

Problemet er at jeg ikke kan være veldig mange dager på reisefot. Jeg får ikke tatt medisinene slik jeg bør, så det begrenser seg hvor lenge vi kan være in transit. Og da er jeg redd det vil bli for slitsomt å gjennomføre, og ta for lang tid. Vi har jo vært mye i Orlando og er nok ferdig med parkene, så vi tenker å holde oss langs kysten i Florida denne gang. Vi kan alltids svippe til Orlando om vi vil i park likevel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat