Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-21, 12:47   #98
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Denne tråden har lurt meg til å starte strikkeprosjekt igjen. Jeg kan egentlig strikke, jeg liker egentlig ikke å strikke, men så fant jeg en oppskrift på votter ...

Så nå er jeg i gang, og lurer på hvordan man unngår krampe i hånda og at man strikker like løst/fast hver gang man tar opp strikketøyet? Jeg strikker løst/stramt basert på dagsform og da kan man liksom lese av resultatet (hvis det blir ferdig - hvilket det sjelden blir) hvilket humør jeg har vært i i strikkeperioden.

Det ER vanskelig å få det fint når man strikker rundt på et så lite strikketøy med flere farger, det blir fort litt stramt, men det kan rette seg en hel del ved å dampe. Men det kan jo anbefales å øve seg på ensfargede votter før man strikker mønster.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat