Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 13:23   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.497
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sognefjorden og Geirangerfjorden?

Hvis du ser Nærøyfjorden (trang fjordarm av Sognefjorden) tror jeg du er ganske så i nærheten av å ha sett Geirangerfjorden. Uten selve bygda Geiranger selvsagt, men jeg synes ikke den er så mye å se, og det er alltid stappfullt av tyske og japanske cruisebåtturister der om sommeren. Men det er selvsagt en grunn til at turistene er der, det er flott i Geiranger, men som sagt, jeg synes Nærøyfjorden er en svært god erstatning, om man vil unngå å kjøre så langt. Tilsvarende Skageflå over Geirangerfjorden har du fjellgården Stigen over Nærøyfjorden.

Nærøyfjorden ble visstnok brukt som modell for Arendel i Frost-filmen, og den står på UNESCOs verdensarvliste.

http://www.naroyfjorden.no/

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-01-17 kl 13:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat