Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-16, 15:29   #76
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Eh ja..

Men her regner jeg det som temmelig sannsynlig at mannen ville få vite en gang i løpet av livet. Ikke ok at det skjedde via Dagbladet, men jeg har ikke helt trua på at sånne ting kan holdes skjult i en sak som egentlig car såpass transparent.

Han bor jo ikke akkurat på Løkka. Han bor langt langt unna Norge, med en svak tilknytning. Det er ikke akkurat som om han MÅ snuble over denne historien. Dagbladet har bestem at han ikke lenger skal få mulighet til å være lykkelig uvitende, for Dagbladet trenger klikk og +abonnement.
Føkk Dagbladet. Må jeg klage eller leser de her?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat