Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-18, 09:59   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.797
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det bunadsko for kvinner med flat hæl?

Klaveness har de beste skoene, og har mange ulike modeller, både ifht hælhøyde, vidde og størrelse. De har også bunadstøvletter, som er veldig fine. De er det litt høyere hæl på, mener flotte å se på og fine for de som trenger litt ankelstøtte.

De har flere skomodeller med 2,5 cm hæl (Kari, Gunn og Ida, hvis jeg husker rett).

Klaveness er en skofabrikk i Sandefjord som også leverer ortopediske sko, og de har god kvalitet i lest, skinn osv. Dette koster mer enn bunadsko på Din Sko, og den slags. For min egen del synes jeg det er verdt investeringen, sko er veldig viktig for en god bunadsopplevelse, for meg. Jeg har prøvd både billigsko og Klaveness. De har ikke direkte salg, men de store skokjedene har skoene deres, og selvfølgelig Husfliden. Husfliden har jo gørgo service. Vet ikke om du bestiller bunad på Husfliden, ellers hjalp de oss med sko da vi hadde konfirmant, vi hadde litt størrelsesutfordringer, og de tok inn flere par så vi fikk prøve litt forskjellig.

http://klaveness.no/products/bunad?g...s=64&mode=list

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat