Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 07:25   #31
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en bunadsvalgstråd

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Om jeg hadde sølv til en av jentene mine hadde jeg grepet sjansen og fortalt dem hvor heldige de er og den pakken der.

Enig. Det er en aldri så liten tanke utakknemlig å velge en annen bunad enn den farmor har sagt at hun skal sy, og som hun allerede har gitt sølv til. Hvis jeg hadde vært farmor hadde jeg blitt sur.

Og den nordlandsbunaden - vel, den er fin, men for meg er den absolutt ikke verdens fineste. Jeg syns den er "vanlig", og en bunad som etterhvert veldig mange har. Jeg liker bunader med hvitt forkle aller best. Hadde det ikke vært for at min datter kommer til å arve farmors nordlandsbunad til konfirmasjonen så hadde jeg sikkert påvirket henne til å velge bunad fra mitt hjemsted. Den syns nemlig jeg er verdens nydeligste.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat