Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 08:18   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad lakkskade på bil ...

Jeg tenker at selv om børsting av skitt og støv (og maling fra den andre bilen- børsting? ) er noe man vil unngå, bør man få lov til å parkere i Oslo sentrum fordi man ikke kan unngå det?
For ordens skyld: Jeg er egentlig veldig lite opptatt av biler, men jeg irriterer meg over at det skal være mer høyverdig å bruke pengene sine på interiør og mat (tilfeldige eksempler) enn på bil, og når noen skriver at de vil ta vare på lakken på bilen er de mer opptatt av den enn av ungene. Selv om jeg gir bæng i hvilken bil jeg kjører, parkerer jeg aldri ved siden av gamle, bulkete biler hvis jeg kan unngå det. Jeg regner med at de tilhører folk som mener det er hysterisk å bry seg om bil og dermed slenger opp dører og svinser rundt med bæreposer med øl og hermetikk uten å se seg om verken til høyre eller venstre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat